loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Alfred

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door Alfred »

Goed bezig Zoefje :)
Ik spring zelf af en toe eens in de wagen om elders te gaan lopen (bvb. Oud-Heverlee), verandering van spijs doet eten he :lol: (alhoewel mijn vrouw zegt: "het maakt me niet uit waar je appetijt vandaan komt zolang je maar thuis eet!!")
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Vandaag was les 14 alweer aan de beurt! Gaat snel zeg!! Voor het eerst weer 7 minuten gelopen! Ik ga weer rustig aan de goede richting op :-). Donderdag fysio, ik ben benieuwd.....
De 10 mijl bereikt!!! :D
Stephane
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:06

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door Stephane »

Zoals Evy zegt, je bent gooee bezig :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Dank je wel :-).
Morgen lekker met les 15 aan de slag, heerlijk!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

les 15 gisteren ook weer goed kunnen uitlopen :D . Daarna naar fysio, het gaat nu de goede kant uit gelukkig!! Vandaag weer een rustdag, daarna ga ik alweer de zesde week in, wat gaat het dan toch snel achteraf gezien. Vanmorgen heb ik mezelf verwend en heb ik de mi coach van adidas besteld voor op mn telefoon, even een extra motivatie (niet dat ik die niet nodig heb, maar wou die al zo graag ;) )
De 10 mijl bereikt!!! :D
CarlaZ
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 mei 2012, 15:03
Locatie: Noord-Brabant

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door CarlaZ »

Wat heerlijk dat je knie het zo goed volhoudt! Merk je dat het opbouwen nu gemakkelijker gaat dan de eerste keer of maakt het niet zo veel uit?

miCoach is leuk, ja! :) Ik neem geen telefoon mee als ik ga lopen, maar ik upload mijn Garmin-bestanden naar Nike Plus, ook zo'n motiverende site met mooie, gekleurde grafiekjes en "awards" :D
Lopen is een kwestie van je ene voet voor de andere zetten.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Het opbouwen van m'n conditie gaat wel wat sneller dan de vorige keer. Het kost me tot nu toe toch wat minder moeite dan de eerste keer. Toch nog wat conditie overgebleven denk ik :D .
Nike + lijkt me ook wel iets, 't is leuk om een keer te zien hoe je trainingen verlopen.Ik gebruik nu ook sports tracker op m'n telefoon, maar die geeft geen hartslag weer, die meet ik nu weer los en volgens mij is dat niet zo betrouwbaar, heb een hartslag van maximaal 139??? nou, ik betwijfel het haha :mrgreen:
De 10 mijl bereikt!!! :D
bartiebart
Berichten: 168
Lid geworden op: 15 mei 2012, 11:26

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door bartiebart »

mooi parcours al afgelegd..

nog veel succes en plezier!!!!!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

ik zie dat het al weer even geleden is dat ik hier ben geweest :shock: . Ondertussen heb ik al een aantal lessen achter de rug, waaronder die 7de week die ik de eerste keer zo zwaar vond. Eigenlijk ging die me best makkelijk af, m'n conditie is echt beter dan de vorige keer. Vandaag heb ik de eerste les van de 8ste week gelopen, les 22! de 2x 15 minuten lopen gingen ook goed, en wat zo fijn is, mijn knie gedraagt zich nog steeds goed!!! Als ik een keer wat last heb is dat niet tijdens het lopen, maar als ik bepaalde schoenen aan heb waar ik schijnbaar verkeerd op loop, maar dat wordt ook steeds minder.
Twee dagen geleden en vandaag had ik weer zo'n gevoel tussendoor dat ik gewoon lekker kan blijven lopen. Aan het einde van deze les kon ik ook zien dat ik langzaam aan iets meer tempo had gemaakt, maar het lopen gaat heel constant. Nog een paar lessen en dan ben ik weer klaar voor het vervolg van start 2 run!
De 10 mijl bereikt!!! :D
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door bloem »

alleen maar positief nieuws, fijn zo ! :D
Voor je 't weet zoef je zelfs 10km aan een stuk ! ;)
Plaats reactie