loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door martmarbus »

Een ernstige ziekte is erger.
Hier komen we wel weer bovenop.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Oh dat is zeker waar Mart! Heb genoeg mensen met een ernstige ziekte in mijn omgeving, dat gun je niemand! Zal inderdaad wel een virusje zijn, gisterochtend heb ik de twijfelachtige eer gehad om twee keer te mogen genieten van het ontbijt, afgelopen nacht had onze oudste zoon hetzelfde en een paar uur later mijn man.
Vandaag even een lui hangdagje maar, lijkt me even wijs ondanks het mooie weer. Maar na een kort nachtje, om 4:00 uur weer in bed :shock: , doe ik het lekker rustig aan. Vanavond weer op tijd naar bed en maandag weer fris en fruitig er tegenaan!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door martmarbus »

Ik wens je (jullie) beterschap.
Weer blij dat je er conditioneel goed voor staat, dan herstel je sneller.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

martmarbus schreef:Ik wens je (jullie) beterschap.
Weer blij dat je er conditioneel goed voor staat, dan herstel je sneller.
Dat is zeker waar! Krijg alweer meer praatjes hoor, koorts vrij en vreemde rode plekjes weer weg. Hoop donderdag weer lekker te lopen met m'n groepje, dan gewoon desnoods m'n eigen programma.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Lekker gelopen met m'n eigen groepje vandaag, was weer gezellig! Heel bewust heel rustig aangedaan en nog een klein stukje met een paar anderen meegelopen als "toetje". Merkte wel aan m'n hartslag dat die hoger was dan ik normaal zou hebben als ik zo rustig aan doe, bewijst dat ik verstandig was. Zou wijsheid dan toch met de jaren komen?? :lol: :lol: :lol:
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Daar ben ik inmiddels weer! Afgelopen weekend heb ik nog thuis gelopen, Ik ging voor 8 km en daarna een stukje uitlopen, maar liep zo ontspannen dat het stukje net wat langer was geworden, alles bij elkaar 11 km. Heerlijk, gewoon weer lekker genieten!

Dinsdag weer gelopen met de vereniging, deze keer heuveltraining, moet zeggen dat die training me mee viel, daarna nog een stuk interval gedaan in het bos, maar wist mezelf zo te doseren dat het gewoon een fijne lekkere training was!

Dan donderdag, vandaag. Tja, twee fijne loopjes gehad deze week dus die van vandaag kon weer wat minder fijn zijn dacht mijn lijf. Bleh, mijn lijf wou gewoon niet, mijn benen hadden geen zin, was ook een pittige training. Heb de anderen lekker vooruit laten lopen, ik heb het allemaal uitgelopen op mijn tempo, was wel bek af terwijl ik geen gekke dingen gedaan heb, ook geen rode cijfertjes terug gezien op m'n polar. We hebben best wat niveau verschil in de groep, en degenen die op mijn niveau lopen, waren er niet, alleen de speedy's . De rest van de dag ook moe, zal het weer wel een keer zijn. Ach, mag toch trots zijn dat ik me niet gek laat maken door de snelle lopers en dan gewoon naar mijn lijf luister en mijn ding doe. :)
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door martmarbus »

Je bent weer terug. En hoe.
Je bent lekker bezig.
Maar neem je rust.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Vandaag ben ik heel braaf, even een rustdag qua lopen, misschien morgen ook maar zondag en misschien wel al zaterdag toch weer lekker een blokje om. Ach en zo blijf ik lekker bezig!! Vaak heb je even een periode dat het iets minder lekker gaat gevoelsmatig, maar daarna maak je meestal weer een grote sprong vooruit :) . En wat ik ook niet moet vergeten, is dat ik met lopers in de groep zit die bijna allemaal al jaren lopen, het meerendeel zelfs al ruim 20 jaar, een aantal oud wedstrijd lopers dus die kunnen wel wat verzetten. Maar ze zijn altijd in de buurt met lopen om je ergens door heen te helpen en om je aan te moedigen als je het even niet bijhoudt. Dat houdt het ook leuk en gezellig!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Bij ons is de baan op de atletiekvereniging klaar. Gisteren gelopen, we hadden een bostraining, maar toch even 1 rondje inlopen op de baan. Goh wat voelt dat weer even anders dan de bospaden en de weg, wel leuk voor de afwisseling.
Daarna naar het bos, ondertussen wat oefeningen gedaan, daarna tempoloopjes. Gelukkig waren er deze keer niet alleen de hele snelle lopers, maar ook een van de rustigere lopers, hebben we de training samen gedaan, is wel fijn lopen, je trekt je aan elkaar op. Ik hou mezelf nog steeds in de gaten dat ik niet over mijn grenzen heen ga, is zoooo verleidelijk om het wel te doen, maar dat gaat tot nu toe goed. Ik mag dus best tevreden zijn :mrgreen:
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Tuurlijk mag je tevreden zijn, je bent goed bezig, houden zo :P
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie