Dagboek Mirjam

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
flatcoatjrt

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door flatcoatjrt »

En weer een paar weken verder..op advies van fysio afspraak gemaakt voor controle van de steunzolen bij de podoloog. Beenlengte verschil laten checken. Er is bij het aanmeten van de nieuwe zolen een aantal maanden geleden verzuimd om de hakverhoging in mijn wandel steunzolen te zetten, dat is waarschijnlijk de oorzaak van alle ellende. Zowel wandel als hardloop zolen zijn nu links opgehoogd. Dit zou de klachten ( die precies paste bij beenlengte verschil) moeten gaan oplossen.

Duimen maar..
Gr mirjam
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door zoefje »

Hoi Mirjam, ik duim heel hard!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door NarN »

zoefje schreef:Hoi Mirjam, ik duim heel hard!!!
Dito
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door zoefje »

Hoi Mirjam,

Hoe gaat het nu met lopen?
De 10 mijl bereikt!!! :D
flatcoatjrt

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door flatcoatjrt »

Bedankt voor het vragen! Ik ben helaas nog steeds niet helemaal pijn vrij..bilspier/hamstring voelen goed maar er blijft een zeurderig gevoel bij het zitbot links. Met hardlopen heb ik daar totaal geen last van maar met wat langer zitten dus wel.

Ik mocht van de fysio op een gegeven moment weer heel rustig gaan opbouwen ook al voelde ik nog wat.
De fysio heeft in augustus aangegeven dat de spieren goed voelen en ze eigenlijk niets meer voor me kon doen...ik ben in september heerlijk op vakantie geweest en ook daar lekker gelopen (zit inmiddels weer op 3x in de week, 5,10 en 10 km)

Maar helemaal weg is het dus niet..het wordt niet erger van hardlopen of wandelen.
Tillen, zitten of iets voorover gebukt staan om de hond te borstelen doen het geen goed heb ik gemerkt.
groetjes mirjam
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Gewoon voorzichtig zijn, het belangrijkste is dat je pijnvrij kan lopen.
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door zoefje »

Doe inderdaad voorzichtig, maar fijn dat je loopt!
De 10 mijl bereikt!!! :D
flatcoatjrt

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door flatcoatjrt »

Vanmorgen liep ik om 08:15 al buiten. Wat een heerljk 10 km rondje. Soms, heel soms kost het toaal geen moeite. Omdat mijn blessure nog steeds niet helemaal weg is probeer ik zo rustig mogelijk te lopen. Hartslag zat gemiddeld op 149, voor mij erg mooi. Vo2 max is deze laatste 2 weken van 39 naar 40 gegaan dus conditie gaat blijkbaar nog steeds vooruit.

Gr Mirjam
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door zoefje »

Heerlijk zo'n rondje met een goed gevoel! En fijn om te zien dat je conditie vooruit gaat! Verstandig dat je rekening houdt met je bijna oud blessure
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door martmarbus »

Ik ben trots op je.
Wat ben jij goed bezig.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie