voetblessure

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
bartdemunck
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2016, 20:41

voetblessure

Bericht door bartdemunck »

hallo
na anderhalf jaar succesvol te kunnen lopen sukkel ik nu al een dik jaar met een blessure.
Na een 5 tal minuten te kopen loopt mn voet vol, verlies alle beweeglijkheid en zwelt op op 2 plaatsen (zie foto's)

Kruisling in de bovenvoet heb ik enorm veel pijn

Podoloog, osteopaat en sportdokter heb ik al achter de rug. 2 inspuitingen in de bovenvoet maar niks helpt.

Moest er iemand nog ideeen hebben....
dank u

foto 1
foto2
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: voetblessure

Bericht door zoefje »

Dat is heel vervelend!! Ik heb helaas geen tips voor je die kunnen helpen.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: voetblessure

Bericht door Holenmens »

Ik neem aan dat er foto's zijn genomen om te zien of er geen bot gebroken is/was? Wat jij beschrijft is wel heel apart, het feit dat het zo plotseling opkomt en herhaalbaar is zou er kunnen op duiden dat er iets "kapot" is, of kapot is geweest en niet goed genezen is.
durgeshyadav
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2016, 14:02
Contacteer:

Re: voetblessure

Bericht door durgeshyadav »

zoefje schreef:Dat is heel vervelend!! Ik heb helaas geen tips voor je die kunnen helpen.
Well, annoying it s. Thats why we need to take certain measures before getting into any physical exercises. As for now, I can't help but someone looking for tips to avoid injury can follo wthis article.
For your daily dose of health and fitness related articles, Follow this blog: http://www.getfitso.com/blog/
Plaats reactie