start to run id Kempen?

Ben je zelf niet echt gemotiveerd om gaan te lopen, en loop je liever met een grote groep, kijk dan even in dit forum! Hier staan alle atletiekclubs & loopclubs vermeld die met een aantal mensen aan start to run doen!
Forumregels
Alvorens een nieuwe loopclub te melden, gelieve eerst even te kijken of deze zich nog niet in de lijst bevindt!
Een linkje terug naar de website (http://www.start-to-run.be" onclick="window.open(this.href);return false;) op de website van de loopclub wordt gewaardeerd!
Plaats reactie
Elfje76
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2015, 13:59

start to run id Kempen?

Bericht door Elfje76 »

Hey,

ik ga verhuizen en het kriebelt weer vr mij om te beginnen lopen, doch dat lukt vr mij veel beter in groep. Anders overloop ik me weer met als gevolg ellendige shin splints ( zelfkennis is het begin vd wijsheid zeggen ze hé?) . Nu vind ik op de site nergens een club die meedoet aan start to run regio Turnhout, heb ik verkeerd gekeken? Heeft er iemand een idee of dat mogelijk is daar ergens in die streek?
Alvast dank bij voorbaat!

Gr
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: start to run id Kempen?

Bericht door Hellothere »

Hello,

via de site hier opgegeven kom je er wel, maar via enkele omwegen.
Zal bij gelegenheid een jusite (en correctere) link plaatsen.

Je kan hier een lijst vinden van alle verenigingen die S2R, 10K en sommige tot 15K sessies organiseren.

In de buurt van Turnhout zie ik geen verenigingen staan. De enige in de Kempen zijn Grobbendonk en Herentals, maar da's al een eindje vrees ik.

Nu staan daar wel enkel de clubs in die bij de VAL zijn aangesloten. Als ik start to run en Turnhout googel, vind ik :

ARAC (oud Turnhout) : klik hier voor contactinfo ivm S2R trainingen.

Sportdienst Turnhout (vanaf maart).

Misschien al een goeie start, maar ook alleen is de S2R super hoor, oortjes is, naar Evy luisteren, en lopen maar ;)
Plaats reactie