Spam topics

Kan de website verbeterd worden volgens jou?
Stuur je suggesties maar op, wij zullen er rekening meehouden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dannieke

Spam topics

Berichtdoor Dannieke » 17 Nov 2014, 10:09

Is er een mogelijkheid om de spam tegen te houden op het forum? Ik zie dat er weer een spambot aan het werk is geweest (onder Dustintauber), jammer! :|
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10

Hellothere

Re: Spam topics

Berichtdoor Hellothere » 18 Nov 2014, 14:03

Laat ik aan de webmaster over, maar is blijkbaar niet zo evident (heb ik in het verleden al mogen begrijpen).
Voorlopig negeren, en melding plaatsen.

Ik zelf lees regelmatig alle nieuwe topics door. voor de gemeldde spam verban ik meestal de gebruiker, en verwijder de posting.
Als ik het zelf dan nog tegenkom dan doe ik hetzelfde voor de spam.

Meestal lukt dit wel voor de meesten het merken, en valt het ook op dat het verschijnt in een topic dat al enige tijd niet meer aangepast is.
en uiteraard bekijk ik ook alle meldingen.

Dus het forum blijft desondanks toch redelijk "clean", en hebben onze forumleden redelijk weinig last hiervan.

Tot nader order, gewoon negeren die boel (of op melding klikken), vroeg of laat kuisen we het zootje wel op.

Dannieke

Berichtdoor Dannieke » 21 Nov 2014, 21:00

die melding knop kende ik niet, goed te weten :)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10

Hellothere

Berichtdoor Hellothere » 24 Nov 2014, 10:21

Uitroeptekentje in driehoekje boven het bericht (Meld dit bericht).

Wordt regelmatig gebruikt door de forumleden hoor, niet alleen voor de spambots, maar ook voor beledigende berichten (hoewel dit forum behoorlijk netjes is over het algemeen), zaken die totaal niets met het topic te maken hebben, of iemand die het forum gebruikt om reclame te maken (commerciele content).

Dus voel je vrij om dit soort van berichten te melden, je zal merken dat de boel redelijk snel wordt opgekuist.

Terug naar “Website”