Park- en bosloop zat. 26/10 Westerlo - 5-10-20km

Is er een loop -of sportevenement waar jij naartoe gaat?
Plaats hem hier! - Misschien zijn er mensen die ook deelnemen of je komen aanmoedigen!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
bloem

Park- en bosloop zat. 26/10 Westerlo - 5-10-20km

door bloem » 24 Okt 2013, 11:14

Beter bekend als : 'Cross der jongeren'

Laat je niet afschrikken door de benaming... een échte cross is het zeker niet en 't evenement staat open voor ieder die zich 'jong van hart' voelt ;)
Dit jaar is het concept én parcours blijkbaar grondig onder handen genomen en wordt er zelfs een 'start-to-run-begeleiding' voorzien bij de 5km-race... (vraag me niet wat dat inhoudt want ik heb geen flauw idee :lol: )
Ik weet enkel dat de omgeving daar zeer de moeite waard is om al lopend (of wandelend-fietsend... maar dan best op een ander tijdstip :mrgreen: ) te verkennen. Is het niet Dannieke ?
Ik teken present voor de 10km, voor de moedigen onder ons is er ook een 20km run en zoals ik al eerder aanhaalde is er natuurlijk ook een 5km run.

Park- en bosloop :

* Iedereen welkom op 26 oktober 2013 in Westerlo
Op het prachtige domein De Beeltjens in Westerlo vindt op 26 oktober 2013 opnieuw de Cross der Jongeren plaats. Zowel de competitieloper als de recreatieve jogger komen er aan hun trekken en kunnen genieten van een mooire wedstrijd/jogging op bospaden. Nieuw dit jaar: passage langs het kasteel en in het kasteelpark.
Nieuw parkoers met park en kasteel
Natuurlijk blijven ve het prachtige parkoers in het bos behouden. Maar we voegen er een stuk aan toe. Voortaan lopen we ook voorbij het kasteel van Westerlo.

* Meer service aan de lopers
We voorzien begeleiding voor de beginnende jogger en start-to-runner zodat ze aan een aangepast tempo kunnen lopen.
Tijdsmeting en uitslagen worden elektronisch opgenomen. Met een chip aan de schoenveter krijgt iedereen de juiste tijd. Zo kan ook de recreant zijn persoonlijke trainingsarbeid evalueren.
Iedereen prijs: voor elke deelnemer voorzien we een goodiebag met een stukje fruit, waardebonnen, enz...

link : http://www.falos.be/

Terug naar “Evenementen”