Nederlandse website gelanceerd

Kan de website verbeterd worden volgens jou?
Stuur je suggesties maar op, wij zullen er rekening meehouden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dries STR

Nederlandse website gelanceerd

Berichtdoor Dries STR » 15 Aug 2012, 03:04

Zonet is ook onze Nederlandse website gelanceerd: http://www.start-to-run.nl
Op deze website zal de informatie komen te staan welke ook op de Belgische website wordt vermeld. (Voorlopig nog in aanbouw)

Deze website wordt gelanceerd om "Start to run" ook bij onze Noorderburen populairder te maken, en de vindbaarheid in Nederland te verhogen.
Het forum op beide websites verwijst naar één centraal forum op de Belgische site. We denken dat het perfect mogelijk is de ervaringen tussen Belgische & Nederlandse "Start to Runners" op één forum te delen!

Bekijk de website al eens, en laat ons gerust weten wat je er van vind! :)
- De komende dagen/weken worden er nog wijzigingen aangebracht, dus het kan zijn dat de website sporadisch offline is / fouten vertoont.

eriks

Re: Nederlandse website gelanceerd

Berichtdoor eriks » 16 Aug 2012, 10:27

Ziet er goed uit!

CarlaZ

Berichtdoor CarlaZ » 08 Sep 2012, 16:09

Leuk, die nieuwe Nederlandse site! :) Het viel me wel op dat de informatie over de "running coach" trainingen niet helemaal correct is. Je kunt alle running coaches (5 en 10 km op verschillende niveaus, 5 en 10 km onderhoud, 15 km, 4 mijl op twee niveaus en HM) downloaden als je lid wordt van Dutch Runners. Dutch Runners is in feite een club binnen de KNAU voor lopers die niet bij een echte club zijn aangesloten. Als lid profiteer je niet alleen van de running coaches, maar heb je bijvoorbeeld ook een ongevallen- en aansprakelijkheidsverzekering tijdens je trainingen, recht op trainingsadvies en ontvang je een maandelijks magazine. Een jaarlidmaatschap kost 32,50 en dan krijg je ook nog een functioneel shirt gratis. Voor een half jaar betaal je 20 euro.
Lopen is een kwestie van je ene voet voor de andere zetten.

Dries STR

Berichtdoor Dries STR » 09 Sep 2012, 23:57

Bedankt Carla, we hebben de informatie aangepast! :)

Yvonne

Berichtdoor Yvonne » 12 Nov 2012, 12:35

Al een jaar actief op het Belgisch forum. Bevalt mij prima. Er wordt heel veel gepost door de Belgen. Je kunt op dit forum alles downloaden en je hoeft ook nergens lid van te zijn. Als je een bericht post, dan krijg je de linkjes vanzelf. Het is alleen wel jammer dat zij wedstrijden lopen waar wij als Nederlanders dus niet komen en omgekeerd. Dat zal nu dus ook veranderen. Ik hoop dat de Nederlandse lopers net zo goed posten en elkaar motiveren als de Belgische lopers. Ik heb Evy gedaan 0-5 km en daarna ben ik doorgegaan met Keep Running. Na les 17 van Evy gedaan te hebben, ben ik vandaag voor de afwisseling eens overgestapt op Renate's Running Coach tot 10 km, les 8 (interval). Een verslag van deze les heb ik al gepost op : Wat hebben we gedaan vandaag?"

Terug naar “Website”