De juiste loopschoen

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
duwerke

Re: De juiste loopschoen

Berichtdoor duwerke » 23 Mei 2016, 16:13

Zijn er hier al die met de Hoka One One lopen?
Het lijken speciale schoenen maar je hoort er wel veel goeie commentaren over.

RunnerRun

Berichtdoor RunnerRun » 04 Jun 2016, 15:07

Heb goede ervaringen met nike air pegasus, maar heb die ver weg van hier gekocht en merk dat de prijzen online beter zijn. Iemand goede ervaringen met een website of nog betere loopschoenen van Nike? Zijn de maten voor alle nikeschoenen zowat hetzelfde?

Tina'tje

Berichtdoor Tina'tje » 11 Jun 2016, 12:15

Ik ben naar de decethlon gegaan en ik heb me daar loopschoenen aangeschaft waar ringen in zaten en blijkbaar dempen tot 100 kg.... Ik ben er tevreden van. Iemand ervaring met goeie loopschoenen? Dit zijn mijn allereerste loopschoenen ooit, daarom leken die me wel perfect

Saskia1982

Berichtdoor Saskia1982 » 11 Jun 2016, 12:24

Ik heb met mijn eerste loopschoenen gedaan tot ik 10 km aan één stuk kon lopen, daarna heb ik mezelf nieuwe schoenen aan laten meten na loopanalyse door iemand van de runnersworld. Ik wou eerst zeker zijn dat ik het lopen echt zou volhouden, maar zodra je meer kilometers gaat maken word het toch al snel belangrijk ook echt schoenen te hebben die bij je voeten/benen en loopstijl passen.
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse

Terug naar “Eigen ervaringen”