start to run op ipod

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.

Facebook

start to run op ipod

Berichtdoor cybersas » 22 feb 2012 21:24

kan er iemand mij in begrijpelijke taal uitleggen hoe ik start to run programmatje op mijn Ipod kan zetten, ben nl nogal digibeet en de antwoorden op deze zelfde vraag ben ik al een paar keer tegengekomen op diverse fora, maar de antwoorden klinken als chinees voor mij.
cybersas

Re: start to run op ipod

Berichtdoor Hellothere » 23 feb 2012 14:07

Allé vooruit, in het Nederlands dan maar :lol:

Downooaden : hier

Op je iPod zetten : Bestanden in iTunes te slepen. (Houd er rekening mee dat een bestand eerst in je Muziekbibliotheek moet zitten in iTunes alvorens je het op je iPod kan slepen)

Veel eenvoudiger uitleggen lukt echt niet vrees ik ;)
Hellothere

Berichtdoor cybersas » 23 feb 2012 22:16

ok bedankt, maar...
je kan nergens op een vlink klikken om te downloaden??? Er staat niets.

Eronder staat dan dat je op OK moet klikken om het bestand te beginnen downloaden, maar als er niets staat lijkt mijdat nogal moeilijk, ik kopieer eventjes hieronder wat ik zie op die site, dan kan je hopelijk volgen wat ik bedoel.

Ik tast dus nog steeds in het duister.
groetjes,
Sas

De link waar je de podcasts (2006) kan downloaden:

De link waar je de podcasts (2011) kan downloaden:

Vervolgens klik je bij het openen van het bestand op OK, waarna de bestanden beginnen met downloaden
Je kan de voortgang zien aan het blauwe balkje wat langzaam aan vult. Zodra het balkje vol is & op 100% staat kan je de MP3's vinden in je Downloads map.
Vervolgens kan je deze mp3's op iedere mp3 speler slepen of kopiëren en ze daarna afspelen

Om de link & informatie te zien moet je minimaal 1x gepost hebben in dit onderwerp
(Gelieve de link niet openbaar te maken, enkel gebruikers van dit forum kunnen hem zien
cybersas

Berichtdoor Dries Van Damme » 26 feb 2012 12:34

cybersas schreef:ok bedankt, maar...
je kan nergens op een vlink klikken om te downloaden??? Er staat niets.

Eronder staat dan dat je op OK moet klikken om het bestand te beginnen downloaden, maar als er niets staat lijkt mijdat nogal moeilijk, ik copieer eventjes hieronder wat ik zie op die site, dan kan je hopelijk volgen wat ik bedoel.

Ik tast dus nog steeds in het duister.
groetjes,
Sas

De link waar je de podcasts (2006) kan downloaden:

De link waar je de podcasts (2011) kan downloaden:

Vervolgens klik je bij het openen van het bestand op OK, waarna de bestanden beginnen met downloaden
Je kan de voortgang zien aan het blauwe balkje wat langzaam aan vult. Zodra het balkje vol is & op 100% staat kan je de MP3's vinden in je Downloads map.
Vervolgens kan je deze mp3's op iedere mp3 speler slepen of kopiëren en ze daarna afspelen

Om de link & informatie te zien moet je minimaal 1x gepost hebben in dit onderwerp
(Gelieve de link niet openbaar te maken, enkel gebruikers van dit forum kunnen hem zien

Wat is het toch met mensen & lezen. In je quote staat letterlijk waarom je de link niet ziet:
Start to run Voor de beginnende lopers!
Start to run Forum Forum voor beginnende & gevorderde lopers!
Quizvragen
Dries Van Damme

Facebook

Keer terug naar Introductie