Maandag les 10 gedaan van STR, nadien last van mijn knie. Dinsdag heel de dag last in de knie gehad. 's Avonds een ibuprofen genomen, de dag nadien was de last weg.
Aangezien het woensdag tijd was voor een nieuwe les STR en ik geen last meer had in de knie, ben ik toch gaan lopen, wel met een steunverband aan de knie.
Tijdens het lopen geen last, enkel op het einde tijdens het uitstappen, kreeg ik het weer. Nadien serieus pijn aan de rechterknie (juist onder de knie aan de binnenkant).
Heb hier nog wat onstekingsremmers liggen (catafalam) en ben deze nu aan het nemen, waardoor de pijn terug veel minder is.
Zou ik morgen nu gaan lopen of een rustdag inlassen zolang ik die onstekingsremmers inneem?
ik wil echter niet stoppen met STR want ik nu juist zo super gemotiveerd.
Wat het schoeisel betreft: toen ik mijn schoenen gaan kopen ben, had ik nog niets op dit forum gelezen en wist ik dus ook niet dat er speciale centra zijn, waar je je schoenen kan laten uittesten.
Ik heb me laten adviseren door de verkoper van Decathlon en heb uiteindelijk de volgende gekozen: Nike Zoom Vomero 6. Toch wel dure schoenen (130 euro) voor een beginneling als ik.
Nieuwe schoenen kopen voor mijn knieprobleem is momenteel dus zeker nog niet aan de orde
By the way: ik vernam van een orthopedist dat hij nog nooit zo veel patienten met knieproblemen gehad heeft sinds STR opgekomen is. Dat betekent niet veel goeds hé
Iemand ervaring of raad voor dit probleem?